۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۵۵

ابراهیم‌زاده در گفتگو با مهر:

این افتخار متعلق به همه مربیان ایران است/ آرزوی کار در تیم‌های مطرح دنیا

این افتخار متعلق به همه مربیان ایران است/ آرزوی کار در تیم‌های مطرح دنیا

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان افتخار انتخاب به عنوان شانزدهمین مربی برتر سال 2010 میلادی را متعلق همه مردم و مربیان ایرانی دانست.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتخابش به عنوان شانزدهمین مربی برتر سال 2010 ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شاکرم که این اتفاق افتاده است. البته بیش از همه چیز به ایرانی بودم می‌بالم و این افتخار را متعلق به همه مربیان، مردم ایران، زحمتکشان، مدرسان، خانواده و پدر و مادرم که همیشه به من کمک کردند و اعتماد مسئولان باشگاه می‌دانم و باید از همه تشکر کنم.

وی در مورد اینکه با توجه به پیروزی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا کارشناسان انتخاب نشدن ابراهیم‌زاده به عنوان مربی سال آسیا را به اشتباه در انتخاب‌های AFC مرتبط می‌دانند، افزود: انتخاب‌ها در آسیا با جهان متفاوت است و تا آنجایی که می‌دانم امتیاز "شین تائه یونگ" سرمربی سئونگنام در انتخاب اخیر با من یکی است. البته خیلی‌ها باور نمی‌کردند ذوب آهن از مرحله مقدماتی صعود کرده و با توجه به قرعه‌ سخت‌ به فینال برسد اما این اتفاق رخ داد و امروز روی ذوب آهن حساب ویژه‌ای‌ باز شده‌ است.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: مسلما با توجه به این انتخاب و نتایج خوب ذوب آهن در فصل گذشته انتظارها از من و ذوب آهن افزایش یافته است که این مسئله کار من را سخت‌‎تر می‌کند. به همین دلیل باید بیشتر تلاش کرده تا به بهترین شکل از عهده این مسئولیت سنگین برآئیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امسال باید بیش از سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم تا نشان دهیم موفقیت‌های ما در سال گذشته بی مورد، بی دلیل و اتفاقی نبوده است. البته در فصل جاری همه تیم‌های بیش از گذشته روی ما حساب می‌کنند و ما باید شایستگی خود را به آنها ثابت کنیم.

ابراهیم زاده در مورد هدفگذاری آینده اش در مربیگری اظهار داشت: ابتدا تلاش می‌کنم در هرجایی هستم تاثیرگذار باشم. انسان همیشه به پیشرفت فکر می‌‎کند و مربیگری کردن در تیم‌های مطرح دنیا هم آرزوی هر مربی ایرانی است. امیدوارم در سال‌های آینده همه مربیان ایرانی بتوانند در تیم‌های مطرح دنیا مربیگری کنند.

وی در خصوص تیم ملی ایران هم تاکید کرد: تنها برای این تیم آرزوی موفقیت در جام ملت‌های آسیا را دارم. تیم ایران بازیکنان و نفراتی خوبی را در اختیار دارد و امیدوارم بتوانند در این جام مهم نتایج خوبی کسب کند زیرا موفقیت تیم ملی می‌تواند ضمن ایجاد خوشحالی عمومی، به رشد و توسعه همه فوتبال کمک کند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان در مورد کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر این نشست‌ها تداوم داشته و برنامه‌های مدنظر ابتدا در مباحث کارشناسی مورد ارزیابی قرار بگیرند و بعد اجرایی شوند، قطعا این کمیته می‌‍تواند به موفقیت فوتبال کمک کند. البته باید مربیان دیگری هم به کمیته فنی اضافه شوند تا بار فنی نشست‌ها افزایش یابد. همچنین به نظر من باید در کمیته فنی دیدگاه‌ها مطرح و در مورد آن بحث و بررسی انجام گرفته و کمیته تیم‌های ملی آنها را اجرا کند.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال در تازه ترین رده بندی خود از مربیان برتر سال 2010 جهان منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن را به عنوان شانزدهمین مربی برتر فوتبال دنیا معرفی کرده است.

کد خبر 1224499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha